Nieuwsbrief 4-11

Beste golfleden,

Het zijn roerige tijden en niet alleen vanwege het Covid-19 virus.

We hoorden dinsdag dat we voorlopig de komende 2 weken nog maar met 2 personen buiten mogen zijn. Dit betekent voor ons dat we ten alle tijden nog maar in flights van twee mogen lopen, de starttijden zijn dan om de 6 minuten. Blijft van toepassing dat we 1.5 mtr. afstand moeten houden en groepsvorming moeten voorkomen.

De competitie op zaterdag, zondag en de dames en herenmiddag gaan dus gewoon door.

We willen iedereen vragen om zich af te melden als men onverwacht toch niet mee kan doen met de competitie. Graag afmelden bij Mieke M 0627456559 en voor de damesmiddag bij Rita en de heren bij Koos.

Op 1 november zou ons eindtoernooi plaats vinden, helaas kon dit niet doorgaan. Er zijn natuurlijk wel kampioenen die het afgelopen jaar 2019/2020 hun beste beentje hebben voor gezet.

De officiële prijsuitreiking komt als de horeca weer open gaat.

Alle kampioenen van harte gefeliciteerd met jullie prestatie.

Per 7 november start het nieuwe seizoen 2020/2021 op de grote baan op zaterdag en op de kleine baan op zondag zoals gebruikelijk. De laddercompetitie gaat weer van start per 1 december hiervoor willen we vragen of iedereen zich weer opnieuw wil aanmelden via activiteiten@golfvereniginghetcaves.nl

Hans van Hest heeft besloten om te stoppen met zijn activiteiten voor de golfvereniging per 1 november j.l. Hij blijft wel contactpersoon voor de NGF competitie. Wij danken Hans voor zijn tomeloze inzet voor de vereniging en zullen zijn toespraakjes op zaterdag gaan missen.

Tevens heeft Jan Korsten besloten om te stoppen als lid van de activiteitencommissie. Ook Jan bedanken we voor zijn bijdrage.

Dit betekent dat wij dringend op zoek zijn naar nieuwe leden. Wij zoeken enthousiaste, actieve leden die het leuk vinden om activiteiten mee te organiseren. Ook is het fijn als iemand goede kennis heeft van de diverse spelvormen.

We zijn ook opzoek naar iemand die voor ons Rondom de green op wil gaan pakken samen met een lid van de AC. Heb je ervaring met het werven van sponsoren dan ben je van harte welkom. Als je geen lid wilt worden van de AC maar voor ons wel wat zaken op wilt pakken dan kan dat ook.

De activiteiten commissie bestaat momenteel uit 4 personen en je kunt je bij hen aanmelden.

Mieke Quirijnen M 06 27456559 Koos Musman M 06 14133022 Rita van de Pas M 06 13108574 Lilian van Dinther M 06 28218706

We danken Wilmy en Toon voor het afgelopen seizoen en gaan er, met alle beperkingen, weer een mooi nieuw seizoen van maken.

Namens de activiteiten commissie

Waarnemend voorzitter Rita van de Pas

Bizar

Alles is anders