Voor alle leden worden er verschillende clubcompetities georganiseerd.

Par 3 baan

Elke zondagochtend word er een 18 holes stableford competitie gespeeld, deze start om 10.00 uur. U kunt zich zaterdags tot 12.00 uur aanmelden, en afmelden, via Nexxchange. Na 12.00 uur krijgt u de startlijst toegestuurd zodat u weet hoe laat en met wie u op zondagochtend gaat spelen. Aan deze competitie mogen alle A, B en C leden gratis deelnemen, D leden betalen een greenfee. Er wordt gespeeld om de maandkampioen en uiteindelijk voor een jaarkampioen Par 3 baan. Degene die aan het einde van het golfjaar de meeste punten bij elkaar heeft gespeeld mag zich jaarkampioen noemen. Naast het spelen voor de competitie staat ook gezelligheid en laagdrempeligheid hier hoog in het vaandel.

Grote baan

Op zaterdag (13.00 uur) in de winterperiode. Inschrijven is dan mogelijk tot Vrijdagmiddag 17.00 uur waarna de startlijst later die avond ingezien kan worden op Nexxchange.

Op woensdagavond (18.00 uur) in de zomer wordt de 9 holes competitie op de grote baan gespeeld.

Aan deze competitie kunnen alle A en B leden gratis deelnemen, C en D leden dienen een greenfee te betalen. Er wordt gespeeld om een maandkampioenschap en uiteindelijk voor een jaarkampioen grote baan. Degene die aan het eind van het golfjaar de meeste punten bij elkaar heeft gespeeld mag zich jaarkampioen grote baan noemen. Ook bij deze wedstrijden staat naast het spelen voor de competitie ook gezelligheid en laagdrempeligheid hoog in het vaandel.