Voor alle leden worden er verschillende clubcompetities georganiseerd.

Par 3 baan

Elke zondagochtend word er een achttienholes stableford competitie gespeeld, deze start om 10.00 uur. U kunt zich zaterdags tot 12.00 uur aanmelden, en afmelden, via het OGS. Na 12.00 uur krijgt u de startlijst toegestuurd zodat u weet hoe laat en met wie u op zondagochtend gaat spelen. Aan deze competitie mogen alle A, B en C leden gratis deelnemen, D leden betalen een greenfee. Er wordt gespeeld om de maandkampioen en uiteindelijk voor een jaarkampioen Par 3 baan. Degene die aan het einde van het golfjaar de meeste punten bij elkaar heeft gespeeld mag zich jaarkampioen noemen.

Grote baan

Op zaterdag (12.30 uur) in de winterperiode en op woensdagavond (18.00 uur) in de zomer wordt de negenholescompetitie op de grote baan gespeeld. Aan deze competitie kunnen alle A en B leden gratis deelnemen, C en D leden dienen een greenfee te betalen. Er wordt gespeeld om een maandkampioenschap en uiteindelijk voor een jaarkampioen Grote baan. Degene die aan het eind van he golfjaar de meeste punten bij elkaar heeft gespeeld mag zich jaarkampioen Grote baan noemen.