We doen dit onder aanvoering van Rita van de Pas voor de damesmiddag en Koos Musman voor de herenmiddag.

Elke maandag spelen de dames en elke dinsdag spelen de heren. Op beide dagen starten we om 13.00 uur.

De ene week spelen we 9 holes op de grote baan en de andere week 18 holes op de par 3 baan.

Het maakt niet uit welke handicap je hebt, je kunt gewoon altijd meespelen.

Het is golfen in een ongedwongen sfeer en altijd erg gezellig.

Als je lid bent van de kleine baan (C lid) en we spelen grote baan dan betaal je wel een greenfee.

Als hole 19 open is dan betaalt iedereen een bijdrage van  € 1,00 die volledig ten goede komt aan de middagen voor een prijsje, hapje of drankje.

Hoe werkt het?

Met ingang van 1 februari kun je je voor de herenmiddag aanmelden via het OGS systeem.

Voor de herenmiddag meld je je aan via het OGS, dit doe je voor maandagmiddag 17.00 uur. Op maandagavond krijg je dan de startlijst zodat je op tijd weet hoe laat jouw starttijd is op dinsdagmiddag. Kun je vanwege omstandigheden toch niet meedoen dan moet je je afmelden voor 16.00 uur op maandagmiddag.

Als je mee wilt doen met de damesmiddag dan moet je je melden via het mobiele nummer van Rita M 0613108574. Zij zet je dan in de app zodat je je vervolgens via deze app aan kunt melden voor de damesmiddag.

Voor de damesmiddag meld je je aan via de app. M 0613108574, dit doe je voor 18:00 uur op zondagavond, van Rita krijg je dan op tijd te horen wat jouw starttijd is.

Op termijn gaat de inschrijving voor de damesmiddag ook via het OGS lopen.

Met voorkeuren voor starttijden proberen we zoveel als mogelijk rekening te houden.