We doen dit onder aanvoering van Anja van Herk voor de damesmiddag en Koos Musman voor de herenmiddag.

Elke maandagmiddag spelen de dames en elke dinsdagmiddag spelen de heren. Op beide dagen starten we om 13.00 uur.

De ene week spelen we 9 holes op de grote baan en de andere week 18 holes op de par 3 baan.

Het maakt niet uit welke handicap je hebt, je kunt gewoon altijd meespelen.

Het is golfen in een ongedwongen sfeer en altijd erg gezellig.

Als je lid bent van de kleine baan (C lid) en we spelen grote baan dan betaal je wel een greenfee.

Als hole 19 open is dan betaalt iedereen, zowel voor de dames- als de herenmiddag, een bijdrage van  € 1,00 die volledig ten goede komt aan de middagen voor een prijsje, hapje of drankje.

Hoe werkt het?

Aanmelden herenmiddag:

Voor de herenmiddag meld je je aan via Nexxchange, je kunt je aanmelden tot Maandag 17.00 uur waarna de startlijst die avond te zien is zodat je op tijd weet hoe laat jouw starttijd is op dinsdagmiddag. Kun je vanwege omstandigheden toch niet meedoen dan moet je je afmelden voor 16.00 uur op maandagmiddag.

Aanmelden damesmiddag:

Ook voor de damesmiddag meld je je aan via Nexxchange, je kunt je aanmelden tot Zondag 17:00 uur waarna de startlijst die avond te zien is zodat je op tijd weet hoe laat jouw starttijd is op maandagmiddag.

(Mocht het via Nexchange niet lukken neem dan contact op met Anja, haar mobiele nummer is

06 138 42 823). Start van de eerste flight is om 13.00 uur. (op de Par-3 baan om 13:10)

Mochten er nog vragen zijn, of problemen met inloggen, stuur dan gerust een mail naar activiteiten@golfvereniginghetcaves.nl.

Schroom niet, registreer voor deze supergezellige middagen, en schrijf in, elke keer, dat je wilt deelnemen!

Namens de Activiteiten Commissie (A-C),

Anja van Herk en Koos Musman

Met voorkeuren voor starttijden proberen we zoveel als mogelijk rekening te houden.