Waar gezelligheid geen tijd kent...

Golfvereniging Het Caves

Welkom op de website van Golfvereniging het Caves

Wij plaatsen hier regelmatig nieuwe berichten. Zowel vanuit de activiteitencommissie(AC), als de regelhandicap commissie (RHC). Blijf op de hoogte en bezoek deze pagina regelmatig. Wij wensen iedereen een fijn golfspel.

Zorg met elkaar voor een veilige en gezonde omgeving, waarin we met zijn allen hopelijk lang door kunnen gaan met genieten van het mooie golfspel!

Golfvereniging "Het Caves"

Onze golfvereniging is opgericht in 2007 door enkele vrijwilligers die golfen een warm hart toe dragen.

De vereniging heeft bijna 800 leden, waarbij de doelstelling ontspanning en passie voor de golfsport breed uit gedragen wordt.

Binnen onze vereniging is plaats voor jong en oud, waarbij de mix van recreatief en prestatie gerichte activiteiten rondom de golfsport goed tot zijn recht komt.

Golfbaan "'t Caves"

Als golfvereniging spelen wij op golfbaan ’t Caves.

De uitdagende 9 holes golfbaan met dubbele afslag heeft de NGF B status en heeft een afstand van 3837 meter.
De golfbaan is in 2011 aangelegd en dusdanig ontworpen dat elke golfer op welk niveau dan ook uitgedaagd wordt.
Een leuk weetje: De rode afslag van hole 3 van deze baan is één van de moeilijkste van Nederland.

Ook is er een en een 9 holes Par 3 baan van 726 meter lang en heeft uitdagende holes met vele hindernissen.
Deze baan heeft de C status.

Daarnaast beschikt de golfbaan over ruime oefenfaciliteiten in de vorm van een driving Range met 36 afslagplaatsen, waarvan 12 overdekt.
Een prachtige putting green en chipping green complementeren het geheel.

Voor meer informatie en reserveringen klik op de button.

Reacties van onze leden

Laagdrempelig